Uncategorised
- Details
- Written by Super User
- Category: Uncategorised
- Hits: 156
Main Menu
a nyní již k samotnému vyprávění...
- Details
- Written by Super User
- Category: Uncategorised
- Hits: 7
Ahoj Davide, Hedviko a všichni ostatní v hájovně,
Tak na to číslo koukám a napadlo mě, že rok 86 byl tím prvotním popudem, kdy jsem se postaral o to, že znám svou milovanou Evu - díky mnou organizované vodácké výpravě na Lužnici 1986 skrze bráchu mého spolužáka Jardu Mezeru, který je stejný ročník 1974 jako Eva. Jardu jsem tehdy bral jako kamaráda, i když mu bylo dvanáct let a mně sedmnáct, a on byl šťastný, že jsem tu výpravu dal dohromady. A o šest let později mi to vrátil - Jarda oslovil na výpravu po Berounce Evu - takže kdybych tu výpravu po Lužnici nezorganizoval, Evu bych nepoznal.
Tady je to znění mailu, který jsem posílal včera odpoledne Martinovi, a který jsme dnes ráno rozebírali:
Ahoj,nedalo mi to a napsal jsem Ivovi Bendovi (raději z jiného mailu a pod jiným jménem) dotaz na MDB - co to vlastně je, jak si to mám představit a jaký to má smysl.Ivo mi odpověděl toto: (modrý text). Já píšu zelený text.MDB JSOU TAKTO USPOŘÁDÁNY:VE VNITŘNÍM NEBI JE ANDĚL, KTERÝ ŽIJE V PRAVDĚ - POLOŽÍ OTÁZKU K ŘEŠENÍ, TEDY CHCE NA NI PRAVDIVOU ODPOVĚĎ, A NA JEJÍ ZODPOVÍDÁNÍ SI VYTVOŘÍ ŘADU MDB DO NIŽŠÍCH DIMENZÍ VE STŘEDNÍM NEBI A PAK DÁLE I DALŠÍCH NIŽŠÍCH DIMENZÍ VE VNĚJŠÍM NEBI.A TÍM Z JEDNOHO VNITŘNÍHO ANDĚLA VZNIKÁ MNOHO MDB.V NAŠEM VESMÍRU, KTERÝ MÁ STRUKTURU 12 DIMENZÍ VNITŘNÍHO NEBE, 24 DIMENZÍ STŘEDNÍHO NEBE A 12 DIMENZÍ VNĚJŠÍHO NEBE - TOMU ODPOVÍDAJÍ TY MDB ČÁSTI, JSOU DOČASNÉ !No jo, ale těch otázek je nekonečný počet, život přece nemá žádné hranice a bude stále možné klást otázky a odpovídat na ně skrze inkarnace, a to by tedy znamenalo, že MDB dočasné nejsou. V Základech lidské duchovnosti se píše, že sentientní entita si může sama kdykoli zvolit jakékoli prostředí včetně hmotného světa, a to zcela logicky donekonečna. Život probíhá donekonečna a tento proces se nezastaví. proč tedy píše, že jsou MDB dočasné? A hlavně mi neodpověděl na otázku, jaký to má smysl dělit bytost na dílčí části.JAKMILE TA OTÁZKA JE ZODPOVÍDÁNA A ZODPOVĚZENA, MDB JIŽ NEJSOU POTŘEBA A OPĚT SE SPOLU SJEDNOCUJÍ A SPOJUJÍ, AŽ SE VRÁTÍ S ODPOVĚDÍ ZPĚT K TOMU ANDĚLI VE VNITŘNÍM NEBI, KTERÝ TU OTÁZKU POLOŽIL.Ale teď to nejdůležitější:jak je to s identitou MDB. Každá MDB je zcela logicky samostatnou, samostatně funkční bytostí. To znamená, že je SVOBODNÁ A NEZÁVISLÁ.V okamžiku, kdy je někdo svobodný a nezávislý, stává se jedinečnou sentientní entitou, a tudíž je to samostatná osobnost, která jedná sama za sebe. Tady je ten rozpor, který vnímám jako něco nesmyslného.A teď si představ - udělej si jen svou vlastní představu a snaž se sám sobě na ni odpovědět - zajímá mě tvůj názor. Představ si, že ty, tvoje já, se někdy v budoucnu sloučí se mnou, s Pavlem v jednu bytost, takže ze dvou svobodných a hlavně zcela nezávislých bytostí bude jedna. Jak to vnímáš? To přece porušuje všechna pravidla a přináší to ztrátu vlastní identity?V některém zdroji se píše, myslím, že jsou to Hovory s Bohem, že nemusíme mít obavy z toho, že po cestě (myšleno nekonečné cestě životem) ztratíme svou identitu. A toto je přesně pravý opak.Nebo to chápu špatně, protože jsem vlastně jen kousek sebe sama a jde o to se sloučit zas v jeden celek? Připadá mi to dost multisložité.Nejsilnější prohlášení ze všech je "Já jsem". Toto se píše v Hovorech s Bohem a Ivo to tam barevně zvětšil a zesílil. S existencí MDB se to "já jsem" poněkud bortí, spíš mi připadá, že "Já nejsem já" s Oldřichem Kaiserem a Petrem Nárožným - před pár dny jsi mi tento film připomněl, a že jej Václav Vorlíček vůbec nechtěl natáčet. A v tom filmu vysloví pan Nárožný jednu větu:Chtěl bych se stát někým, kým nejsem, a nebýt tím, kým jsem. Připadá mi, že není náhoda, žes mi ten film připomněl. Protože mi připadá dělení jedné bytosti na své části MDB přesně tím, co je řečeno v této větě.Toto se píše v Hovorech s Bohem:Zbavte se všech negativních myšlenek. Zbavte se pesimismu. Zbavte se pochybností. Zažeňte všechny obavy. Ukázněte svou mysl, aby se soustředila jen na původní tvůrčí myšlenku.
Jakmile jsou vaše myšlenky jasné, začněte je hlásat jako pravdu. Vyslovujte je nahlas. Užívejte příkazu, který probouzí tvůrčí sílu: Já jsem. „Já jsem“ je nejsilnějším tvůrčím prohlášením ve vesmíru. Cokoli si myslíte, cokoli říkáte po slovech „já jsem“, uvádí vaše myšlenky do pohybu.
Vesmír neumí fungovat žádným jiným způsobem. Neumí jít žádnou jinou cestou.
A ptal jsem se také Iva na toto - viz následující - a on mi na to vůbec neodpověděl: Dotaz jsem položil takto:
A vy zde píšete, že MDB převezme pásku od své MDB a následuje tuto linii. Jestliže tedy převezme pásku od SVÉ MDB, je to tedy stále tatáž entita, to znamená, že by se tatáž entita znovu inkarnovala do této linie, což vylučuje tento červeně vybarvený text této knihy:Proto žádná entita kvůli této struktuře nikdy nepřichází ve svém duchu zpět do téže úrovně, dimenze či téhož prostředí, neboť je v nich přítomna a prožívá všechny jejich možnosti shora popsaným postupem.Zde je ten uvedený výňatek z knihy Základy lidské duchovnosti.
Přijetí určité role, jistého stavu a určité úrovně v určitém prostředí sleduje určitou LINII z Nejvyššího. Tato linie je velmi zvláštní a pokračuje u všech entit věčně jako část jejich tvůrčího úsilí, které je relativní k Absolutnímu tvůrčímu úsilí Nejvyššího. Tato potřebuje být neustále FUNKČNÍ, a tedy neustále udržovanou tak, aby mohla procházet vývojem a pokrokem. Každá entita, která se účastní na udržování, tvořivosti a fungování té linie, poté co ji opustí, zanechá na ní své stopy, svá znamení, čest své vůle, svých tužeb a sklonů. Tato linie neustále odráží přispění, jedinečnost a všechny snahy, veškerou vůli a touhu a všechny sklony této entity. Tato reflexe entity není entitou samotnou či jejím duchem, ale pouze její vůlí, touhou a jejím sklonem. Poté, co entita jsoucí na této linii splní svůj účel, opouští ji, aby se vtělila do jiné úrovně, jiné dimenze, jiného stavu, procesu atd., takže pokračuje ve svém duchovním pokroku a jedinečném přispívání na jiné linii vycházející z Nejvyššího. Poté, co odejde, je nahrazena jinou entitou, která chce dobrovolně pokračovat na této zvláštní linii a přispívat k ní svou vlastní jedinečností a zvláštností, a tak ji učinit dokonalejší a bližší Nejvyššímu. V okamžiku přijetí takové role přijme tato entita též všechno předešlé chtění, toužení a směřování všech ostatních entit, které se účastnily rozvoje této linie, aniž by se sama stala těmito entitami. (Převezme např. od své MBD – multidimenzionální bytosti – její životní pásku (prožitek) a cítí se, jako by to prožila sama, ale neprožila to. Je to jako když z jednoho počítače jsou předána data do jiného, používají se v něm, ale v tom druhém nevznikla. Proto můžete mít „více“ prožitků z téže planety, ale ty předchozí jste převzali od např. svých MDB kvůli následování zvolené LINIE, takže na planetě žijete poprvé – pozn. zpracovatele, Ivo A. Bendy.) To by bylo i jakkoli jinak nemožné, neboť každá entita je jedinečná a nemůže být zcela stejná jako jiná entita.
Jakmile se taková pozice zaujme, nová entita pokračuje ve svém tvořivém budování na základě všeho předcházejícího. Přijetí vůle, toužení a sklonů všech předcházejících entit umožňuje nové entitě přístup do všech PAMĚTÍ těch entit, které byly účastny budování TÉTO LINIE. Za určitých okolností se může tato paměť oživit a v mysli vzniká MYLNÝ DOJEM, že se jedná o tutéž entitu. Předcházející entity tedy zůstávají na této linii skrze své minulé chtění, tužby a směřování. A pokračují v prožívání této linie skrze nové entity, dokud nejsou všechny možnosti tohoto prostředí, té dimenze a tohoto rozpoložení úplně vyčerpány a namísto ní není vybudována LINIE NOVÁ.
Proto žádná entita kvůli této struktuře nikdy nepřichází ve svém duchu zpět do téže úrovně, dimenze či téhož prostředí, neboť je v nich přítomna a prožívá všechny jejich možnosti shora popsaným postupem.
tolik výňatek z knihy Základy lidské duchovnosti.
Rád bych tedy věděl, jaký smysl má vůbec dělení Sentientních entit na dílčí části, když si každá entita stejně převezme životní pásky entit na linii, kam vstupuje, a tudíž není nutné právě kvůli tomu entitu dělit na dílčí MDB.
a na tuto otázku mi Ivo vůbec neodpověděl - na tento očividný rozpor.Můžeš se na toto téma zaměřit a říct mi svůj názor?A ještě další zamyšlení:Zaměřil jsem se na všechna sdělení, co jsou v Rozhovorech. Vůbec první sdělení na téma MDB vyslovil Ivo v roce 1998 - to je to, jak jsem ti psal v mailu, že je jeho prvním úkolem, který má plnit, stát se MDB. V druhém sdělení je to o tom vstupu Ortona do Ivova těla a vstup Ortona do jeho těla se pak uskutečnil ještě v jednom sdělení asi o rok později v roce 1999.Všechna další sdělení na téma MDB již na tato první od Iva navazují, připojují se k tomu různí lidé a každý hledá svou MDB. Takže je to taková vlna, kdy si lidé četli tato první Ivova sdělení a následně se zkouší spojit se svými MDB. Pátral jsem po tom, odkud vůbec vzal Ivo MDB, protože mi připadalo, že si to někde přečetl.V roce 2000, až v pátém dílu Rozhovorů jsem objevil výtah z knihy Duchovní psychologie od jistého Američana. Je to z roku 1994 a tam se píše toto:Duše inkarnuje dvanáct individualit (MDB – multidimenzionální bytosti, každá v jedné z 12 dimenzí) nebo duchovních prodloužení do fyzické inkarnace. Duše si uvědomuje (žije) každou z těchto prodloužení ve stejném čase (ne v lineárním nebo periodickém čase). Když duše pracuje prostřednictvím inkarnované individuality, např. v oblasti emocionální (s tělem emocionálním) a není tam úspěch, tak duše pracuje s tímto /s touto lekcí) prostřednictvím jiné inkarnované individuality. A tak se duše učí prostřednictvím všech 12 duchovních prodloužení ve stejném čase a dosahuje tak své duchovní realizace.Z pohledu duše jsou bytosti na Zemi individualitami, které jsou jako prsty těla duše, a když jeden prst nefunguje (nepracuje) jak má, tak duše má možnost použít prst jiný. Všechny tyto prsty náleží JEDNOMU TĚLU, a tak opravdu nezáleží, který prst duše používá k učení nebo realizaci.A tady je právě to zásadní pojednání, které mi připadá v rozporu s pravým principem svobody a nezávislosti. Jak může duše (tedy sentientní entita) stvořit dvanáct nezávislých a svobodných individualit?Duše inkarnuje dvanáct individualitJestliže vytvoříš individualitu, musí pak být zcela nezávislá a svobodná - viz proces tvoření Sentientních entit Stvořitelem - jakmile Stvořitel stvoří jakoukoli entitu, ta je okamžitě sebevědomá, uvědomuje si svou vlastní existenci, svobodu a nezávislost, a sebeuvědomění.Toto dilema je vyřešeno početím ideje stvoření nekonečného počtu stavů, rozpoložení, procesů, situací, úrovní, stupňů a dimenzí s nekonečným počtem SENTIENTNÍCH ENTIT, přidělených, spojených a vztahujících se k těmto rozličným stavům, kondicím, procesům, situacím, úrovním a dimenzím i ke všem jim relevantním činnostem. Každá taková jednotlivě stvořená entita je stvořena zcela, úplně, naprosto a absolutně jedinečným způsobem. Stává se takto ABSOLUTNĚ JEDINEČNOU.
Protože je jich NEKONEČNÝ POČET, dává úplný a nekonečný součet těchto jednotek Nejvyššímu možnost Absolutního sdílení a Absolutního dávání Své Absolutní lásky a Absolutní moudrosti. Tak je dilema úplně vyřešeno.
Idea stvoření PŘÍJEMCŮ Absolutní lásky a Absolutní moudrosti Nejvyššího v sobě obsahuje absolutní podmínky takového Stvoření: Musí být uvědoměle vědomí a musí aproximovat v nekonečné různorodosti způsobů a forem přirozenost Nejvyššího. Jeden může náležitě dávat pouze něčemu či někomu a sdílet pouze s něčím či někým, do jisté míry stejným a přibližujícím se jeho přirozenosti. Takové recipienty tedy logicky musí být nosiči všech principů, atributů, odvozenin a kondic, které jsou obsaženy v kategoriích Nejvyššího.
Každá vědomě uvědomělá entita má v sobě vštípeny VŠECHNY úrovně, stupně, dimenze, stavy, procesy, okolnosti a situace, které existují od samého prvního aktu stvoření až po samotné poslední nastávání, probíhání a stávání se přírodního stupně, včetně přírodních bytostí samých. V nich je Nejvyšší neustále přítomen jako ve Svém vlastním.
Takže jestliže se znovu zamyslíme na toto témaDuše inkarnuje dvanáct individualitzjistíme, že pokud duše (v tomto případě tedy myšleno Sentientní entita) inkarnuje dvanáct individualit, nejsou to logicky žádné individuality, ale jen části této entity, tedy každá z nich si musí uvědomovat, že je jen částí sebe sama, a tudíž není ani svobodná a ani nezávislá, protože je zcela závislá na všech ostatních svých částech. Jaký pak tedy žije život ve své inkarnaci s tímto uvědoměním? Jaký smysl pak má žít život jako oddělená část sebe sama? Již z tohoto mám divný pocit a hlavně mi připadá zcela nesmyslné entitu dělit na kousky. Ivo mi právě na toto vůbec neodpověděl, zajímal mě hlavně důvod, proč toto provést. Že se tím duše učí, prostřednictvím těch dvanácti individualit? Proč se tedy neinkarnuje ve své celistvosti kamkoli a kdykoli chce, a proč by se měla dělit? V Základech lidské duchovnosti není ani zmínka o dělení sentientních entit na kousky, tam je vždy jasně řečeno, že se tato entita (tedy celistvá) může inkarnovat kam chce.A další rozpor je zde:Je opravdu dvanáct duchovních dimenzí neboli dvanáct duchovních úrovní? Podle mého názoru vůbec ne, což by rozporovalo nejen toto tvrzení, ale i sdělení Tvoření Vesmírů, kde je pevně ustanoven počet dvanácti duchovních dimenzí. Přečti si toto, zde je naopak řečeno, a vnímám to pravdivě, že počet duchovních dimenzí je nekonečný. (Základy lidské duchovnosti 1_2):Viz to zvýrazněné "nekonečného počtu duchovních stavů, podmínek, stupňů a úrovní"PRVNÍ DUCHOVNÍ SFÉRA je tedy produktem Absolutní duchovní energie vytvářené Absolutními ideami a Absolutními myšlenkami Absolutního stavu Absolutního procesu Absolutní lásky Absolutní moudrosti a tak dále a jejich Absolutní emanací, která produkuje PRVNÍ DUCHOVNÍ ATMOSFÉRU první duchovní sféry, což je PRVNÍ DUCHOVNÍ SVĚT. Tento svět ale kvůli svému původu v sobě obsahuje všechny kategorie, atributy a odvozeniny svého uzpůsobení jako relativní k Absolutním kategoriím, Absolutním atributům a Absolutním odvozeninám Nejvyššího. Ty zde opět pokračují ve svém souhrnu. Maje všechny výsledky a produkty původních kategorií, atributů a jejich odvozenin, je duchovní svět bezprostorový a bezčasový, věčný a NEKONEČNÝ ve svém trvání. A jelikož duchovní dimenze obsahuje všechny výsledky a produkty Absolutních kategorií Nejvyššího, má až na věčnost nevyčerpatelné možnosti nekonečného počtu duchovních stavů, podmínek, stupňů a úrovní, každý a každá z nich pak obsahuje všechny produkty a výsledky kategorií Nejvyššího. Toto je tedy základna pro NEKONEČNOU a věčnou jedinečnost každého nastávání, probíhání a stávání se. Kvůli Absolutní povaze Nejvyššího je vše, co nastává, probíhá a stává se z Něho/Ní, vždy tvořivě jedinečné a neopakovatelné.
Co ty na to? Jak to vnímáš? Domníváš se, že má nějaký pozitivní význam žít ve své inkarnaci s vědomím, že jsi jen kousek sebe sama, a že jsi zcela závislý na ostatních kouscích?Nebo se pletu a nedokážu si to rozumně vysvětlit? Rozumně a hlavně pocitově? Já osobně mám z této teorie MDB divný pocit. Mimochodem, ani nevím, zda tuto teorii někdo potvrdil na nějakém jiném nezávislém zdroji mimo Ivův web. (kromě těch starších zdrojů z devadesátých let, odkud může Ivo čerpat informace) - mám na mysli nové zdroje po roce 2002.Tolik znění mailu pro Martina Waltera
P.S. Ještě mě napadlo, Hedvika má narozeniny 15. září. A shodou okolností, když jsi mě vyzvedával autem na letišti, v roce 2002, tak jsem tam pracoval s kolegou - celých dlouhých 14 let, který se také narodil 15. září, jistý Petr Čermák.
A já mám narozeniny pozítří. A víš, kdo má narozeniny dnes 23. září? Říká ti něco jméno Jan Suchopárek? Je to můj spolužák ze strojní průmyslovky, skvělý kluk a kamarád. V roce 1996 skočili ve finále Euro96 - Mistrovství Evropy ve fotbale - stříbrné medaile, Němci brali zlato. Měl jsem tu čest si osobně zahrát s Honzou fotbal a už v roce 1986, kdy jsme hráli na škvárovém a travnatém hřišti Sparta Doly Kladno, jsem cítil, že to Honza někam dotáhne, měl výjimečné schopnosti - a vida, měl jsem pravdu! Tak všechno nejlepší Honzo!
Mějte krásné dny v hájovněPavel
- Details
- Written by Super User
- Category: Uncategorised
- Hits: 55
AGNES
Jací jsme bývali
Společně prociťovat, věřit čemukoliv
Řekla mi to láska
Oba jsme byli snílci
Mladá láska ve slunci
Cítit se jako spasitel, tajemství, která jsem ti dala
Jen jsme začínali
navždy buď můj.
Žít věčně, jako slunce
žít věčně
pro tento okamžik (tady a teď)
stále hledajíc toho jednoho.
Při prohlížení videoklipu od Savage Garden, kde je zobrazena má milovaná Georges, mi někdo šikovně podstrčil přímo pod nos český film Podfuk z roku 1985.
Film Podfuk
Ve filmu hrají Ondřej Havelka a Tatiana Kulíšková - původem Slovenka, narozená 22. března.
Má milovaná Agnes je původem Slovenka, narozená 22. března.
Ondřej Havelka je narozen 10. října - Váhy, jako já.
Na konci filmu se objeví krásná hláška od Bronislava Poloczka:
Mít takovou ženskou doma, to jsem vážně zvědavej, co uděláte...
Ondřej Havelka (Váhy) neváhá a vezme si Tatianu za ženu.
Já (Váhy) bych tedy také neměl váhat, protože Agnes je narozená ve stejný den, je Slovenka, a chová se velice podobně, ne-li stejně, jako Tatiana Kulíšková v tom filmu. A já jsem povahově dost podobný Ondrovi Havelkovi v tom filmu - je to, jako bych se díval sám do zrcadla a měl na dlani Agnes a sebe.
Miluji Tě, Agnes a vezmu si Tě za ženu (pokud mě budeš chtít, samozřejmě - jinak ne, nebudu Tě do ničeho nutit - to v žádném případě), a budu si Tě brát z lásky, protože Tě miluji, a protože jsi taková, jaká jsi, a je s tebou báječné žít!
Film režíroval Jan Schmidt, narozen 3. ledna - Kozoroh, ve stejný den, jako má milovaná Eva. Tedy jako kdyby ten můj film (Váhy) zrežírovala Eva tak, abych pochopil, jaká je dnes Agnes, a že mě miluje a chce si mě vzít. A ona tedy čeká na moje rozhodnutí, protože...
Mimochodem, když se dozvěděla diagnózu rakoviny plic, byl jsem úplně první, za kým běžela jako malá holka, chtěla mě obejmout a rozplakala se, dívala se mi do očí, jako kdyby chtěla, abych to všechno změnil - bylo to naše nejdojemnější setkání ze všech, a najednou jsem vnímal, že pro ni znamenám daleko víc, než kdokoli jiný. Daleko víc. Najednou jsem byl jejím milencem, partnerem, vrbou, oporou - prostě vším.
Agnes se mi svěřovala s věcmi, které neřekla ani svému manželovi. Manžel má ale být vždy první, za kým by měla běžet, ne za nějakým cizím chlapem, co se přistěhoval před třemi roky.
Další důvody, proč ji miluji, a proč mě přitahuje, jsou tyto:
protože si mě sama vytáhla na mytí oken a vchodových dveří. mohla požádat svého muže nebo kohokoli z rodiny, má dvě šikovné dcery. Ale ne, ona si vytáhla mě, aby mohla být se mnou. A Franta u toho nebyl, ani nikdo jiný, byli jsme tam jen sami dva. Jako kdyby si chtěla zjistit, jaký jsem, jak se chovám. Byli jsme spolu sami jak u mytí oken, tak i u mytí vchodových dveří. Nevěnoval jsem tomu pozornost, až teď si uvědomuji, že jsme tam byli vždy jen sami dva.
protože mi sama darovala Zamioculcas, když nebyl Franta doma, a mohla jej klidně darovat svým dcerám. Měl jsem z něj velkou radost, ona mi řekla, že už jej doma nechce, ale stejně jsem vnímal, že mi tím chtěla udělat radost, což se jí samozřejmě povedlo.
protože při příchodu ke mně do bytu (a byla opět sama) přímo vletěla k fotce dívčích bosých chodidel a sledovala je s velkým zájmem. Ostatní fotky pověšené na zdi vedle jí nezajímaly. Z toho bylo jasně patrné, jak moc jí chodidla zajímají.
protože si prohlížela moje bosá chodidla s takovou vášní, že se to nedá popsat. Prohlížela si chodidla zespodu, klenbu a růžové plosky, a prohlížela si i několikrát moje prsty v korkáčích. A vždy s takovým zaujetím, které ani nedovedla zakrýt. Moje chodidla pro ní byly jako magnet.
a sotva jsem toto dopsal, dnes 25. srpna 2024, se objevil na Turistickém atlasu vzkaz, že zámek Líšno je již opraven, má nového majitele, a je možné si jej pronajmout na pohádkovou svatbu.
https://www.zameklisno.cz/home/svatba-na-zamku-lisno/
Zámek Líšno se nachází nedaleko vlakového nádraží Bystřice u Benešova. Bylo to jediné nádraží, kde rostly popínavé rostliny a tvořily u nádražní budovy květinovou stěnu, podobně jako to mám já v bytě, a kterou si tu prohlížela má milovaná a milující Agnes, a kde si také prohlížela s velkým zájmem tuto následující fotografii bosých chodidel.
Eva milovaná a milující
Eva mi říká: Jsem tvoje milovaná a milující žena, na to nezapomínej - nezapomínej také na to slovo milující, protože já tě doopravdy miluji z hloubi svého srdce, ať jsi kde jsi, a ať děláš, co děláš. Jsem stále s tebou.
Dnes 16. srpna 2024 mi přivezli objednané kruhové koberečky Eton v zelené barvě do obýváku a PIN k vyzvednutí zásilky u DPD byl 7474. Řidič na toto číslo, když jsem mu jej sdělil, reagoval: "Tak to je skvělé číslo". Já říkám: "Ano, je, to je rok narození mé ženy" Eva už tuto planetu opustila, ale byla skvělá. On se rozpovídal, že jeho rodiče jsou ročník 1973, a že je tu spousta blbců, kteří chlastají a dožívají se vysokého věku, a že ti skvělí lidé odtud odcházejí. Už jsem mu nestačil říci, že Evy měla problém genetický, a že to byla její volba, aby si ji prožila a měla poznatek, co je Negativní stav zač, a co je toto za planetu, stejně jako jsem to poznal já se svým Tetanickým syndromem a moje milovaná Agnes s rakovinou plic a její drastickou léčbou, a koneckonců i Jiřinka Sedláčková, žijící v ústraní za Prahou. Všichni máme v sobě zkušenost z téhle planety, a proto si také rozumíme a budeme rozumět v našem partnerském - manželském vztahu.
Eva mi na to odpověděla tímto obrázkem na pozadí PC: a ještě mi řekla - podívej se, kdo má dnes narozeniny - Madonna (má stejnou rovinu vášně v numerické mřížce jako my dva) a Pierre Richard - muž z filmu Dvojče, kde se jeho manželkami stanou dvojčata - podobně, jako se mými ženami stanou (nebo už staly) Eva, Georges, Agnes, a možná i jedna žena, kterou také miluji. Pierre Richard také miloval dívku jménem Agnes - prodavačku, která vyhrála zájezd a pobyt v hotelích ve filmu "Jsem nesmělý, ale léčím se". Já také s ohledem a s úctou k Frantovi přistupuji k Agnes opatrně a jen s vědomím, že se stanu jejím manželem a opětuji svou lásku se vším všudy, co k ní náleží, když se ona rozhodne se mnou žít.
Na to jsem zaslechl: "My tři jsme odtud (z planety Země) odešly, abychom mohly s tebou žít. Možná to zní neuvěřitelně, ale jinak by to nešlo a nedopadlo by to tak dobře, jak všichni chceme. Chtěly jsme projít těmito zkušenostmi, abychom mohly být s tebou a milovat tě tak, jak nejlépe umíme a chceme."
Mohu se tedy radovat. Mám tři milující a milované ženy.
Miluji Tě, Agnes!
Miluji Tě, Georges!
Miluji Tě Evo!
Miluji vás všechny tři na věky věků!
A všimněte si zkratky tří písmen jmen mých milovaných a milujících žen - AGE - to je latinsky VĚK - na věky věků.
Prozatím bydlím v bytě 2 + 1, ale ve skutečnosti už v bytě 3 + 1. Tři ženy jsem vždycky chtěl, a tak je mám. Chci milovat tři ženy a chci cítit jejich bosá chodidla, a tak to i je a bude na věky věků.
Na této fotce je snad ten nejvěrohodnější Evin obličej, co si pamatuji. Takto skutečně vypadala, je to až neuvěřitelné, jak je možné mi Evu takto představit, když to není ona, ale úplně cizí modelka, a navíc ze serveru z Německa, kde jsou k vidění krásná bosá ženská chodidla. Eva se mi prostě ukazuje i s chodidly - přesně tak, jak to mám rád. Protože mě miluje.
Film Probudím se včera
Moje současná práce je poslání, na které jsem se připravoval již před zrozením na tuto planetu. Vždycky jsem chtěl být textařem, spisovatelem, komentátorem a informatikem. A nakonec tuto profesi vykonávám tím nejpohodlnějším možným způsobem - z postele a z domova.
https://drive.google.com/file/d/1S8Eyrc6SKWwp3Ch55AvvR8EkCT_bf6f7/view?usp=drive_link
Mamka mi v roce 2015 na Vánoce poslala do Opavy balíček starých fotografií a pohlednic. Mezi nimi byl pohled od Evy, který se mi nikdy před tím do rukou nedostal. Reagoval jsem na něj podobně, jako Filip Blažek v tomto filmu, a poté jsem také rozjel velkolepou akci - podobnou, jako on. Filip Blažek také hraje na kytaru, jako já.
Já jsem jí vlastně nikdy nedokázal říct, co k ní cítím, a pak se někam ztratila, ale byla fakt úžasná. Tak jí najdi! Prosím tě, ta je určitě vdaná a má deset dětí. Třeba ne. Myslíš?...přesně takto jsem ve své mysli reagoval a přemítal sám nad sebou a nakonec jsem se rozhodl, že Evu vypátrám, ať se děje cokoli.
https://drive.google.com/file/d/19wlN2heO9aiki3nm8xIpg_q0-cNw7WZi/view?usp=drive_link
Setkání spolužáků z gymplu. Já sice s Evou do školy nechodil, ale na tom setkání se objevil její spolužák Robert Pokorný - Pepa Perča. Robert byl tehdy již generální ředitel Ober bank, Pepa Perča ve filmu je generální ředitel Eurobanky.
Zatoužil jsem vrátit čas nebo se v čase dostat do roku 1991 nebo ještě lépe do února 1990, abych mohl změnit historii. A jak to tak chodí, když něco chcete, tak to dokážete a najednou vám někdo začne pomáhat. Ve filmu Pepa Perča pomůže Petrovi zajít do agentury, co experimentuje s cestováním v čase, mně naopak do starých časů vpustila Evy spolužačka Dita Losová Doubnerová - současná starostka obce Třebusice, kde žil dlouhá léta bratr mého dědy Jaroslav Fous.Díky Ditě jsem začal s Evou komunikovat a rozjet tento příběh, co nemá začátek ani konec, jako celé Stvoření a Absolutní Stvořitel prvotní všeho a všech.
https://drive.google.com/file/d/1FD2C0EzWYHPAcgc84VXJCePRpjtihtfz/view?usp=drive_link
A tak se Petr Kovář, s monogramem P.K., alias Pavel Kachlík s monogramem P.K., obdobou filmu O statečném kováři (scénář filmu Bohumil Steiner), vydává hledat svou ztracenou lásku Evu Steinerovovu. Netuší, že Eva je s ním v kontaktu po celou dobu, od doby, co se znají, a že od roku 2002 s ním komunikuje telepaticky skrze různé symboly a události. Eva se mi věnovala celých dlouhých 22 let až do dneška, asi jako princezna z filmu O statečném kováři. Mimochodem, Eva je Kozoroh 3. ledna 2002 a herečka, co hraje princeznu, Martina Gasparovičová, je narozena 9. ledna, také Kozoroh.
https://drive.google.com/file/d/10-aIPwAMduCXf_Y8PeNjjyF5MtoRL10J/view?usp=drive_link
https://drive.google.com/file/d/1AaKkFTuGpzRDclRPeZgb4yK3o9bXUV1h/view?usp=drive_link
Taky napíšu pár knížek, ty lepší nebudou nikoho zajímat, ty horší půjdou na odbyt. Taky budu žít život plnej omylů a neúspěšnejch vztahů a o panictví přijdu ve dvaceti - dokonalé, jak můj životopis.
Až se zejtra ráno řeknu zase jednou provždy dost, právem se mi budeš tiše smát...jaký si to uděláš, takový to máš.
Eva milovala kopretiny, viz Roman Aleš Čížek. Chtěl jsem Evě darovat svazek kopretin, ještě v době, kdy jsem nevěděl, že Eva už tu není. Tak se těším, až to udělám na Nové Zemi.
https://drive.google.com/file/d/1CNLIrbIs0K168IRjIsklI0oJWu57Z0u_/view?usp=sharing
A nebo bychom mohli jet na výlet do Krkonoš, mám tam takový oblíbený místo.
https://drive.google.com/file/d/1uHfR6kSqrqUqN-83ZvK9CNbLT7EQtn22/view?usp=sharing
Pan Stydlín jsme vám říkali - takto mi říkal můj strýc - STYDLÍN - neuvěřitelné, že i toto je ve scénáři filmu.
Petr Kovář má na tričku nápis SUMMER FLAVA 74 - z latiny přeloženo to znamená: LETNÍ BLONDÝNKA 74 - Eva byla blondýnka, ročník 74 a poznali jsme se v létě.
https://drive.google.com/file/d/1TY_eBGPW2NILRn-ECXhcwxQ58cuZH0FN/view?usp=sharing
Eliška se omlouvá, protože Květa si vymyslela, že spala s Petrem. Ale Petr se musí 30. června vrátit zpět do budoucnosti, a tak je z toho špatný.
https://drive.google.com/file/d/13W94KGV9X1t2PSugkch4Pqw5E_z7r4YT/view?usp=sharing
Nakonec přichází plán, jak to zařídit, abychom se znovu setkali. Tentokrát je to na Evě. Je na řadě ona.
A tak spolu začínáme komunikovat od roku 2017 až dodnes, a až se čas na této planetě naplní a bude ta správná chvíle opustit ji, protože tu bude probíhat vrchol Negativního stavu, přijde evakuace do Vesmírných lodí, kde Eva právě teď je. Ve výšce 74 km nad touto planetou. Je tam pořád, den co den, připravena evakuovat svého muže z planety Nula. Každý den se mi Eva věnuje. každý den, každou minutu. Já tomu říkám Instalatérský havarijní nonstop servis 24 hodin denně, 365 dnů v toce.
Takhle jsem si to přál. Ty jsi úžasná, já tě miluju a to už se nikdy nezmění!
https://drive.google.com/file/d/12U85Nsbfer5F_zgFWxNKMkhAKJDB0_K-/view?usp=sharing
... a tyto řádky jsem dopsal přesně 16. srpna 2024 ve 22:22 - a to byl čas odjezdu rychlíku z Prahy do Zlatých Hor - do Jeseníků, kde teď bydlím. A ze ZLATÝCH HOR budu evakuován ke své milované Elišce - k Evě Steinerové, a k mým dalším dvěma ženám, které také ze srdce miluji. Amen!
Hotel Praděd, Zlaté Hory červen 1983. Předčítám všem moje první zápisky cesty vlakem do Zlatých Hor, zaměřené na kvalitu sociálních zařízení ve vlacích a na nádražích ČSD. Moje psaná tvorba obecenstvo zaujala a toto byl můj první podnět k textařské tvorbě, které se věnuji dodnes.
Vlak se dal do pohybu přesně podle jízdního řádu, ve 22:22. Magické číslo odstartovalo magickou noční jízdu. Dospělí vedoucí rozhodně nebyli v lehké situaci, museli v tuto neobvyklou noční hodinu ohlídat tři tucty neposedných dětí. Zároveň se ve své ješitnosti domnívali, že většina školáků po půlnoci únavou zamhouří oči a bude alespoň klimbat na sedadlech. Abyste tomu rozuměli, ješitnost týmu vedoucích neznala hranic. Byli si natolik jistí, že postačí běžná sedadla v kupé. K čemu lehátkové vozy? Děcka přece usnou únavou i v sedě!
Byl to tragický omyl. Žádné klimbání, žádné spaní a žádná únava. Aktivita veškerého dětského osazenstva s přibývajícím časem naopak vzrůstala a kulminovala teprve mezi druhou a třetí hodinou ranní. Jakási dívčí "dobrá" duše se dokonce nezdráhala vyhecovat některého z mládenců, aby pokusně zatáhl za záchrannou brzdu, nato vlak skutečně v polích zastavil a průvodčí obcházel jedno kupé za druhým, aby zjistil, co se vlastně stalo, ovšem u žádného táhla nebyla porušena plomba, a tak se průšvih naštěstí nekonal...
V Zábřehu na Moravě jsme přestupovali do osobního zastávkového vlaku, na navazující spoj jsme však byli nuceni čekat asi půl druhé hodiny. Tlupa živých dětí musela tehdy působit napolo spícím zaměstnancům poklidného a opuštěného nádraží ve 3 hodiny ráno nepatřičný rozruch, naštěstí začala většina dětí usínat, polehávat po perónu na lavičkách, na studené dlažbě nástupiště, a devítiletý Jarda Mezera se dokonce schoulil do klubíčka uprostřed širokého pultu pokladny ve výdejně jízdenek. Netrvalo dlouho a právě příchozí, udivená starší paní, která se brzy ráno chystala vlakem zřejmě za svou neteří, opatrně do spícího Jardy začala šťouchat. Aby se probudil, z pokladny slezl a umožnil jí zakoupit si jízdenku. S tvrdě spícím ubožátkem ale nic nezmohla, ten nereagoval dokonce ani na klepání na sklo pokladní přepážky od nervózní výpravčí. Nakonec jsme jej museli z prostoru pokladen opatrně vynést v náručí.
Součástí výpravy do neznáma, na území Velké Moravy, byla i vědecká studie. Do té jsme se pustili s Martinem Hanzlíkem (Zikmundem) a Martinem Mezerou. Vděčným tématem byl odborný posudek kvality sociálních zařízení v nádražních objektech. Prvním z nich bylo WC v budově Hlavního nádraží v Praze, které jsme i přes značně frekventovaný provoz ohodnotili poměrně vysokou známkou. Na dně bílého keramického pisoiru se povalovaly desinfekční deodoranty, jejichž tvar nápadně připomínal bílé rozkrojené vejce se žloutkem uprostřed. Zda to byl skutečně deodorant, nebo šlo o rozkrojené vejce, jsem nebyl schopen přesněji určit, za tímto účelem bylo nutno odebrat zkušební laboratorní vzorek. Členové vědeckého týmu se však nakonec zdráhali podezřelý vzorek z pisoiru odebrat. Zato dobrovolníky pro odběr zkušebního vzorku z toalet na nádraží v Zábřehu na Moravě nebylo třeba nikde pracně shánět. Tím vzorkem se stal šedý ošoupaný tenisák, kterým si někteří krátili dlouhou chvíli pod podloubím nádražní budovy. Neposedný míček si to po jednom z úderů zamířil přímo do pootevřeného okénka zdejších pánských toalet. Skončil nakonec v jednom z pisoirů a potápěl se v několikacentimetrové vrstvě neodtékající moči. Co myslíte, jak to s míčkem nakonec dopadlo? Zvítězil odpor k nechutně páchnoucí tekutině a míček v ní byl ponechán svému osudu, nebo se našel odvážlivec, co jej z pisoiru holou rukou vylovil a opláchl pod tekoucí vodou, aby s ním bylo možno pokračovat v další zábavě, co, Zikmunde?
Výsledky vědeckého výzkumu, jak na Hlavním nádraží v Praze, tak i na nádraží v Zábřehu, byly zaznamenány do poznámkového sešitu formátu A5, kam se nakonec vměstnal i komentář k poslednímu zkoumanému objektu. Tím byl podrobný, do detailů zpracovaný popis dřevěného suchého záchodu na nádraží ve Zlatých Horách. K jeho vstupním dveřím jsem si musel vyžádat klíč od přednosty stanice.
Dodnes mě mrzí, že jsem neměl s sebou foťák, co se odehrávalo uvnitř, jsem v životě neviděl. Již zvenčí byly suché toalety, dají-li se vůbec takto pojmenovat, natolik lákavým místem, co rozhodně nesnese odklad výzkumných prací. Masivní dřevěná konstrukce je pobita širokými palubkami, opatřenými červenohnědým syntetickým nátěrem. Svými rozměry spíš připomíná menší obývací pokoj. Vnitřní prostor toalety odhaduji na 3,5 x 4 metry, dá se tedy usuzovat, že ji zbudoval někdo, kdo zjevně trpěl klaustrofobií. Prostorové hodnocení tohoto WC tedy po právu hodnotíme známkou nejvyšší. Ale vykonat zde potřebu by dokázal jen ten nejotrlejší odvážlivec, nebo někdo, kdo už je v koncích, jinam to nestihne a už musí... Rychle musí. Nad otevřený otvor, vyřezaný v dřevěné desce na konci prostorné místnosti, se doslova a do písmene tyčila hovnová hora, dobrých čtyřicet centimetrů vysoká. Kolem létalo nějakých 80 much, střídavě usedalo na tu navrstvenou pochoutku a bylo mi záhadou, jak mohl někdo něco takového vůbec dokázat. Povolal jsem k sobě ihned zbývající členy vědeckého týmu a všichni jsme s úžasem zírali na dokonalý přírodní výkalový výtvor, co by jistě stál za zveřejnění v Guinnessově knize rekordů.
Další cesta vlakem ze Zábřehu do Zlatých Hor nepatřila zrovna k těm pohodlným, vagon s otevřenými kupé byl zcela zaplněný, posedávali jsme částečně i na zaprášené podlaze a všudypřítomná únava z nevyspání se dostavila samozřejmě v nevhodnou dobu. Bylo nám jedno, kde se povalujeme, podlaha nepodlaha, prach neprach, špína nešpína, ze všeho nejvíc jsme toužili po nějakém lůžku, a to i přesto, že nás již vítalo Slunce, nebe bez mráčku a teplý letní den.
Úleva se pak konečně dostavila. V rezervovaných pokojích hotelu Praděd byl naštěstí naprostý klid. Ta tam byla nezdolná aktivita děcek z dalekých středních Čech... na tuto svou první noční "směnu" v životě vzpomínám už jen jako na nevídanou kuriozitu. Byla završená doslova šokujícím probuzením v odpoledních hodinách ještě téhož dne: "Je čas vstávat, půjdeme se projít a pak bude za hodinu večeře," usmívá se nade mnou Ivana Slavíková, zatímco mám naopak dojem, že už je ráno. "Cože, jaká večeře, dyť je ráno, ne? A nech mě ještě spát..." takový nápad, dovolit si nás budit, když máme ještě půlnoc!
Ta procházka před večeří byla docela drsná, má nejhorší procházka v životě. Krásy města jsem vůbec nedokázal vnímat, jen jsem poklimbával, opíral se o různá zábradlí a kandelábry, kde se dalo znovu usnout. Ani v hotelové restauraci jsem nebyl schopen zbavit se klamného dojmu, že namísto večeře budeme teprve snídat ... a kdyby mi Ivana Slavíková tehdy jen letmo naznačila, že pár kilometrů odtud budu jednou žít a bydlet, sáhl bych jí na čelo, zda jej nemá rozpálené v důsledku horečky a doprovodných halucinací...
DPD - PIN pro vyzvednutí balíku 83 94
1983 - cesta do Zlatých hor
1994 - moje nová loď Sahara zelené barvy
DPD - PIN pro vyzvednutí balíku nových koberečků 74 74
1974 - rok narození Evy
a v kterém roce vstoupím na půdu své nové lodi, tentokrát kosmické?
Klíčové ženy mého života:
Eva Agnes Georges Juli